« 正教会の祭と、聖職者(教職者)の、日本語と外国語(希・露・英)の対照表 | トップページ

2017年8月11日 (金)

クリメント北原史門への連絡手段(2017年8月から、2017年9月上旬まで)

私が日本正教会から司祭職を解任されてから約1年弱になります(この事については文書で日本正教会に対し異議を表明しました:勿論受け入れられていません)。今、私はニコライ堂におりません。

各種事情により詳しい事はまだ書けませんが、旧知の方、また私を訪ねてニコライ堂に訪れておいでの方もいらっしゃるようなので(また執筆依頼なども来ているようですので)、私への連絡方法をお知らせしておきます。

〒101-0062
千代田区 神田 駿河台 4-1-3 ニコライ堂
北原 史門

上記住所で、手紙をお送りください。(100%ではありませんが)9月上旬までは新住所に手紙が転送されます。

その手紙の中に、御自分のお名前と、Eメールアドレスをお書き頂ければと思います。そのお名前が私の知っている方、もしくは執筆依頼等でしたら、そちらにEメールで返信させて頂きます。 なお、悪戯・脅迫等が来た場合は、速やかに警察に通報しますので御了承下さい。

神に光栄

クリメント北原史門

※なお、私の個人Eメールアドレスを既に御存知の方は、問題ありません。まだ私は自分個人のEメールアドレスを変更していません。

Orthodox Church in Japan removed me from priesthood a year ago (I have
already expressed dissent in writing). I am not in Nikolaido.

By some reasons, I cannot write details. But I write here how to write
to me, as my acquaintances or those who visit Nikolaido to see me (and
request my pen).

〒101-0062
千代田区 神田 駿河台 4-1-3 ニコライ堂
(address)

北原 史門
(name)

If you write to this address, until 10th September, post office send
the letter to a forwarding address.

Please write in the letter your name and your e-mail. If I knew your
name or request my pen, I will reply by e-mail.

If a malicious mischief or a threat comes, I will report it to the
police without delay.

Glory to God.

Kliment Kitahara Simon

P.S.

If you know my individual e-mail address, you can use it as it used to be. I have not changed my e-mail address.

« 正教会の祭と、聖職者(教職者)の、日本語と外国語(希・露・英)の対照表 | トップページ